Camaroforumet - Mötesplats för generationer - Allt om Camaro

Camaroforumet

Du är inte inloggad.

Meddelande

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 358 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 359 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 358 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 359

#1 2017-10-08 19:14:20

harald
Medlem
Registrerad: 2005-01-19

World S/R torquer toppar

Hej, Àr det nÄgon som kör med World S/R torquer toppar. NÄgra erfarenhet och omdöme tages emott. Funderar och skaffa sÄdana till min 406.
Tack i förvÀg.

Mer, mer, mera vrid.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 358 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 359

#2 2017-10-11 22:32:06

KraSHwiLLe
Gasglad
Frćn: SkellefteĂ„
Registrerad: 2007-08-31

Re: World S/R torquer toppar

Hoj.
Ska du ha vrid eller snyta ur skiten sÄ att sÀga? big_smile

Vad bestÄr resten av din motor av...eek

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 358 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 359

#3 2017-10-15 20:00:55

harald
Medlem
Registrerad: 2005-01-19

Vad jag ville veta var att om Ă€garna Ă€r nöjd a  med topparna. Har lĂ€st en hel del amerikanska sidor om om dom hĂ€r billigare alternativen och mĂ„nga har
varit missnöjda med sina toppar. DÄliga ventilfjÀdrar, hög oljeförbrukning, dvs, dÄliga ventilstyrningar och tÀtningar .Otroligt nog Àven lossnande ventilsÀten,
hur Àr det möjligt pÄ nya delar. En man hade klagat pÄ ventilsÀten hade lossat med stora skador som följd, och hade fÄt i svar att trodde han att han skulle
fÄ för sÄ lite pengar. Om man ska köpa billigare delar sÄ mÄste man vara pÄ sin vakt. Tycker att om man köper billigare saker sÄ mÄste dom vÀl fungera och göra
sitt jobb. Det Àr vÀl de minsta som man kan begÀra. Alla kan ej eller vill köpa dyra AFR toppar som kostar tre gÄnger sÄ mycket. SÄ jag ville veta om sÄnt har
hÀnt till nÄgon hÀr i Sverige. Tack för ordet.

Mer, mer, mera vrid.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 358 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 359 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 320 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 343 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 343 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/64/176664/camaroforumet.se/public_html/include/parser.php on line 417

#4 2017-10-20 16:49:29

KraSHwiLLe
Gasglad
Frćn: SkellefteĂ„
Registrerad: 2007-08-31

harald skrev:

Har lÀst en hel del amerikanska sidor om om dom hÀr billigare alternativen och mÄnga har
varit missnöjda med sina toppar. DÄliga ventilfjÀdrar, hög oljeförbrukning, dvs, dÄliga ventilstyrningar och tÀtningar .Otroligt nog Àven lossnande ventilsÀten,
hur Àr det möjligt pÄ nya delar.

Det Àr nog inte alltid delarna det Àr fel pÄ skulle jag tro....big_smile

Jag har haft en motor med World Products Sportman ll.
Dom var fina och motorn gick grymt, innan montering sÄ tog jag isÀr dom och slipade ner gjutskÀgg som var kvar sen tillverkning annars nöjd med dom.

Skulle jag köpa toppar idag sÄ skulle det nog bli GMs vortec, dom Àr riktigt prisvÀrda och bra!

Sidfot