Camaroforumet - Mötesplats för generationer - Allt om Camaro

Camaroforumet

Du är inte inloggad.

Meddelande

#1 2017-06-09 22:48:00

dareallinkan
Medlem
Från: linkanland
Registrerad: 2006-02-13

hitta bra info om portning mm 350 tpi

nu ligger insug och runners m,m  på bänken och innan monteringen tänkte jag prova på att fixa till dem lite, vet att jag läst en del trådar om att det finns en hel del begränsningar iform av skarpa kanter etc som man kan slipa bort för att få bättre flöde, vet att jag har haft en del bra länkar om just detta och vad/hur man ska gå tillväga MEN (finns ju alltid ett förbannat MEN thumbd ) jag har ju bytt dator och därmed har dom försvunnit, har sökt runt lite överallt nu senaste timmen utan att hitta något bra hmm nån som kan länka till bra info i ämnet gärna med mycket bilder och helst på svenska men engelska funkar eller bara komma med tips wink

Senast redigerat av dareallinkan (2017-06-09 22:48:38)

MvH // Mathias
second place is first loser........there's no risk involved.....if your good......NO scars NO scrapes NO proof......THE HERO'S VISION IS A COWARDS DREAM......

#2 2017-06-13 21:50:02

ola1
Ny medlem
Registrerad: 2008-10-05

Re: hitta bra info om portning mm 350 tpi

Tjaba! Finns en hel del på you tube,använd engelska.Filmer med beskrivning,har själv använt mig av dom,lycka till 
OLA

#3 2017-06-14 20:40:28

dareallinkan
Medlem
Från: linkanland
Registrerad: 2006-02-13

Re: hitta bra info om portning mm 350 tpi

ola1 skrev:

Tjaba! Finns en hel del på you tube,använd engelska.Filmer med beskrivning,har själv använt mig av dom,lycka till 
OLA

tackar, youtube tongue tänkte inte ens på att söka där roll  där brukar man ju hitta det mesta, har ju bara sökt runt på forum och div artiklar

MvH // Mathias
second place is first loser........there's no risk involved.....if your good......NO scars NO scrapes NO proof......THE HERO'S VISION IS A COWARDS DREAM......

Sidfot