Camaroforumet - Mötesplats för generationer - Allt om Camaro

Camaroforumet

Du är inte inloggad.

Meddelande

• Index
  •  » Länktips
  •  » 2 generations Firebirdbygge... propontiac.com

#1 2011-04-06 10:37:17

Ripper
Medlem
Från: Lund
Registrerad: 2003-10-09
Webbsida

2 generations Firebirdbygge... propontiac.com

Tänkte bara tipsa om mitt lilla protouringbygge som jag håller på med... Det är iof inte en camaro, men kopplingen i mina ögon är att den kommer förnedra många camaros när den blir klar. wink

Försöker uppdatera på transamforumet, men det är också det enda forumet som jag hinner med (fritiden är högst begränsad, och jag försöker lägga tiden i garaget istället för framför datorn...) så därför är det säkrast att gå in direkt på hemsidan och läsa byggbloggen.

Projektet är inte av typen originalrenovering, så du som är oförstående puritan kan sluta läsa här. För er andra, som tycker om hightech konstruktionslösningar, CAD och allmän detaljnoggrannhet kan nog få ert sug dämpat efter läsning genom att gå in på hemsidan. Fokus ligger på hjulupphängningar och väghållning och det mesta är konstruerat efter eget huvud...

Jag har inte kommit jättelångt än (dock är den mesta rostlagningen avklarad, så du slipper läsa om tråkiga plåtuppdateringar...), men å andra sidan finns det redan rätt mycket info som kräver ett par timmar att plöja igenom. Är man inte med från början, kommer man sannolikt inte att orka läsa igenom allt. lol

Vill man boosta min byggmotivation, skriver man dessutom upp sig på nyhetsbrevet (jag kan se hur många som prenumererar). Då slipper man dessutom försöka komma ihåg att gå in på hemsidan med jämna mellanrum eftersom man får uppdateringarna rakt hem i mailkorgen allt eftersom de släpps på hemsidan. Smidigt är ju bara förnamnet!

Adressen är www.propontiac.com

Teaser;
http://www.propontiac.com/wp-content/uploads/ADSCF9427-600x342.jpg

Hoppas ni finner det intressant! cool

Radikal fågel under uppbyggnad...
www.propontiac.com - Sagan om GT-Pontiacen
Lajka mitt projekt på facebook!

#2 2011-04-06 11:53:05

Simmaren_1
Rädd för vatten...
Från: Stockholm
Registrerad: 2007-12-17

Re: 2 generations Firebirdbygge... propontiac.com

Är redan en trogen prenumerant på ditt bygge big_smile
Väntar med spänning på nya uppdateringar!

/Fredrik

badkruka

#3 2011-04-06 12:31:11

AJ
Getfarmare
Från: Wontloose
Registrerad: 2007-10-04
Webbsida

Va!! Inte orginal.........du kommer antagligen att brinna i hel.....eller kanske inte tongue

Got
The
Original -66 + LeMans -73

#4 2011-04-07 12:34:07

Ripper
Medlem
Från: Lund
Registrerad: 2003-10-09
Webbsida

Simmaren_1 skrev:

Är redan en trogen prenumerant på ditt bygge big_smile
Väntar med spänning på nya uppdateringar!

/Fredrik

Tack!
Ja, det kommer hända lite de närmaste veckorna. cool

AJ skrev:

Va!! Inte orginal.........du kommer antagligen att brinna i hel.....eller kanske inte tongue

Bah, vad gör du här egentligen? Ska inte du vara på TA-forumet istället? lol tongue

Radikal fågel under uppbyggnad...
www.propontiac.com - Sagan om GT-Pontiacen
Lajka mitt projekt på facebook!

• Index
  •  » Länktips
  •  » 2 generations Firebirdbygge... propontiac.com

Sidfot